لحظه دیدار

خدایا عاشقت هستم

یه وقتها سایه تردید میشینه روی دیوارا
نفسهام بیقرار میشه بهت فكر می كنم  اینجا
همه اش فكر و خیال تو می گیره خواب و از چشمام
نمی دونم كجا هستی دوباره سرد شده دستام
صدام كن تا بدونم من نشستی تو خیال من
نذار تردید ودلشوره بیاد هر شب سراغ من
تا میری غم میاد پیشم
 
تا شب با فكر تو درگیرم
می ترسم كه بری یك روز نباشی زود میمیرم
می خوام تا حس كنم عشق مثل آئینه رو در رو
همین احساس خوبی كه همیشه پیشمه با تو
دلم خو كرده با عشقت ، به زنجیر تو پابنده
مثل دیوونه ها حتی تو اوج گریه می خنده
نمی دونم چرا پیش تومهری بسته رو لبهام
نمی تونم بگم بی تو قده یك آسمون تنهام
بگیر تنهاییهام و از شب و آئینه و دیوار
كه با عشق تو بیدارم ، شب و تا لحظه ی دیدار



نظرات شما عزیزان:

melika
ساعت22:02---17 آبان 1389
salam golam matalebe zibayi dashti omidvaram mofagha shad bashi bazam behem sar bezan

melika
ساعت22:01---17 آبان 1389
salam golam matalebe zibayi dashti omidvaram mofagha shad bashi bazam behem sar bezan

امید
ساعت13:11---11 آبان 1389
سبحانک انی کنت من الظالمین.
یا من فی عفوه یطمع الخاطئونو
فقط خدا


mahdi
ساعت10:12---11 آبان 1389
با سلام دوست عزیز

اگه خواستی از وبلاگت در آمد خوبی داشته باشی به وبلاگ من بیا و در قسمت بالای وبلاگ یک سایت گذاشتم که فکر کنم از همه ی سایت های کسب در آمد بهتره.ثبت نامشم رایگانه .
اگه سوالی داشتی در قسمت نظرات بزار تا جوابت رو بدم.
راستی جهت حمایت از ما رو تبلیغات وبلاگ من فقط یدونه کلیک کن .
اگه تو سایت ثبت نام کردی خبر بده بیام رو تبلیغات وبلاگت کلیک کنم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 11 / 8 / 1389برچسب:,ساعت 5:13 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme